جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
نماینده ولی فقیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: صهیونیست‌ها به هیچ قانونی پایبند نیستند و همه گفته‌های آنها براساس نفاق است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: صهیونیست‌ها به هیچ قانونی پایبند نیستند و همه گفته‌های آنها براساس نفاق است و هر جا فسادی وجود دارد ریشه‌ صهیونیست در آنجاست.

وی با بیان اینکه از دست دادن بزرگانی چون شهید سیدحسن نصرالله هم تسلیت و هم تعزیت دارد، اضافه کرد: دلدادگان محبوب حقیقی در زندگی‌های سالم و معنوی خود به مقام وصل به پروردگار می‌رسند. یهود همواره در مسیر پیامبران مانع‌تراشی می‌کردند و سخت‌ترین دشمنی‌ها را نیز با حضرت محمد(ص) داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز نیز صهیونیسم یهود دشمنی خود را علیه اسلام و بشریت به نمایش گذاشته است و به‌خاطر وصول به دنیا هر جنایتی را مرتکب می‌شوند. امروزه صهیونیسم چه به‌صورت نظامی، چه فرهنگی و اقتصادی همه توان خود را علیه اسلام به‌کار بسته است. باور ما بر این است که خداوند جبهه حق را یاری می‌کند، اگر جبهه مقاومت و مبارزان در مسیر حق نبودند فساد صهیونیسم عالم را پر می‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha